poniedziałek, 5 listopada 2018

EWA PIRCE - OBIETNICA

Autor: Ewa Pirce
Tytuł: Obietnica
Data wydania: 25.10.2018
Kategoria: literatura obyczajowa/romans






On - Biznesmen, który dawno temu został skrzywdzony. Aby osiągnąć cel, potrzebuje jednej rzeczy - zemsty. 
Ona - "dziewczyna z dobrego domu", z pozoru córeczka tatusia. Dla Briana Wilda jest tylko narzędziem. Jego odkupieniem.

Są książki, które wżerają się w twoją duszę, zostawiają ślad w twoim sercu i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Niby są to tylko słowa napisane na kartce papieru, ale ich moc jest niezwykła.
Taka właśnie jest "Obietnica". Z pozoru książka jakich wiele. Tak, tylko z pozoru. 
Brian Wild jest człowiekiem, który w dzieciństwie stracił wszystko. Ojca, dom, szczęście, rodzinę. Przez lata pracował na to, aby w końcu zemścić się na człowieku, który odpowiada za śmierć jego ojca. Najbardziej człowieka można zrujnować poprzez niszczenie tego, co najbardziej kocha. 
Olivia, to dziewczyna z dobrej rodziny. Ma wszystko. Bogatego, kochającego ojca i cudowną matkę. Tak to widzą inni. Ona jednak widzi to nieco inaczej. Ojciec to tyran, który zrobił z niej swojego pionka, rozkazując co ma zrobić i jak się zachowywać oraz ubierać.  Z jakiegokolwiek  sprzeciwu z jej strony, wyżywa się na swojej żonie - matce Olivii. 
Ta dwójka nie może być szczęśliwa. Nigdy. Na tę znajomość Brian ma już swój plan.

Względem tej książki miałam bardzo oczekiwania. Często mam taki problem, że za dużo oczekuję i później się zawodzę. W tym przypadku ani przez chwilę się nie zawiodłam. 
Dialogi w tej książce robią robotę. Cięty język Olivii i chęć sprawowania kontroli przez Briana, są tym, czego mi trzeba było od dawna. Potrzebowałam takiej twardej bohaterki, która nie da facetowi sobą rządzić, która pokaże, że również ma jaja (w przenośni), a jednocześnie jest kobieca i bardzo delikatna. 
Autorka też gra nam na emocjach gdyż historia Briana jest bardzo bolesna i czytając to, można samemu się popłakać. Cholera, nie wiem jak to opisać. Po prostu brakuje mi słów, żeby przekazać wam to, co bym chciała. To po prostu trzeba przeczytać, przeżyć ten ból razem z bohaterem i poczuć jego żałobę. Mam totalny mętlik w głowie, bo jestem świeżo po lekturze i to wszystko jeszcze we mnie siedzi. To nie jest dobry czas na pisanie swojej opinii, powinnam trochę odczekać, może wtedy by to było bardziej wyraziste, ale z drugiej strony chciałam to z siebie w końcu wyrzucić. Proszę was - jeśli lubicie romanse, to sięgnijcie po tę powieść. Jeśli lubicie wzruszające książki - dajcie się namówić. Jeśli się zawiedziecie, to wiszę wam czekoladę, a jeśli się wam spodoba, to wy wisicie mi! :D Muszę w takim razie robić miejsce w szafce, bo gdzie ja to upchnę?! :D 
Ewa stworzyła kolejną, świetną książkę, która więzi nas przy lekturze dopóki jej nie skończymy. To przepełniona bólem i chęcią zemsty opowieść, grająca nam na emocjach, a przy tym tak bardzo realna... 

Dziękuję Ewie oraz wydawnictwu niezwykłemu.

Opis wydawcy:
Brian Wild złożył obietnicę. Zamierzał jej dotrzymać kosztem wszystkiego, co posiadał, włączając w to rodzinę. Motorem napędowym jego działań była zemsta. By wymierzyć sprawiedliwość, gotów był podjąć każde ryzyko. Jednak gdy przeznaczenie przejmuje pióro i zaczyna za nas pisać powieść w księdze zwanej życiem, nawet najbardziej misterny, układany latami plan może legnąć w gruzach. Bywa, że zostajemy pokonani jednym spojrzeniem. Zniewala nas jeden uśmiech, hipnotyzuje gest, niszczy słowo. Świat staje na głowie, a narzędzie zemsty okazuje się naszą zgubą.
Trzeba uważać, jakie obietnice składamy. Kilka słów spowodowanych cierpieniem i gniewem przeobraża się w bombę, która może eksplodować w naszych dłoniach, niszcząc wszystko, na co tak ciężko pracowaliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mój czytelniczy świat , Blogger